Obchody Kategorie Jak používat slevové kupóny Přihlásit se Registrace MENU
×
Registrace

Zaregistrujte se a občas vám pošleme ty nejlepší slevy přímo na váš e-mail. Intenzitu zásilek můžete nastavit. Odhlásit se z odběru můžete kdykoliv. S registrací můžete čerpat i spoustu dalších výhod. Navíc v brzké budoucnosti budou na registrace navázané další zajímavé možnosti.

×

Jak ušetřit

Šetřete na svých nákupech v českých internetových obchodech. Stačí si zde najít kategorii vašeho zájmu nebo přímo obchod, kde se chystáte nakoupit. Pro něj si pak zobrazte vhodnou slevu ve formě slevového kupónu nebo slevové akce. Tu poté uplatněte nejčastěji v nákupním košíku e-shopu. Ve finále tak nakoupíte levněji. Je to snadné, je to zdarma. Detailně popsáno zde.

Kategorie


Princip slevových kódů / kupónů

Slevový kupón = Slevový kód

Princip fungování slevových kódů je znázorněn na infografice výše. Předně je třeba si ujistit, že dnes se již rozdíl významů sousloví slevový kód a slevový kupón stírá a jsou to prakticky synonyma. Slevový kód má sice stále význam čistě elektronický (byť může být i vytištěn), slevový kupón naproti tomu reprezentuje jak starou množinu kupónů ve smyslu grafických lístků tak pravě i tu novou, elektronickou. Ve významu tohoto článku i celého portálu kód a kupón jedno jest.

Co to slevový kód vlastně je?

Slevový kód je soubor různého počtu písmen a/nebo čísel. Při jeho zadání v objednávce e-shopu obyčejně cena zboží či služeb zlevní.

Smysl existence slevových kódů

Jaký je vlastně smysl existence slevových kódů? Vydávají se proto, aby jimi obchody motivovaly zákazníky objednat zboží právě u nich či objednat větší množství zboží a tím zlepšit ekonomiku e-shopu. Česi jsou jak známo národem, který na slevy slyší. Pokud tedy e-shop nějakou formu slevy zveřejní, prudce tím rostou jeho tržby. Typy slev na slevové kódy navázané mohou mít ruzné dopady na objednávku jako takovou. Sleva se obyčejně definuje procentem z výše nákupu nebo jako odečet počtu korun při nákupu nad určitý objem nebo jako doprava zdarma nebo třeba jako akce 2+1 zdarma či získání dárku navíc. Možností je přehršel. Jedno mají společné - obchod láká k nákupu a zákazník nakupuje výhodněji. Je to typická win-win situace, aneb kdy obě strany jsou spokojené a nikdo netrpí újmou.

Slevové kódy pohledem e-shopů

Markeťák e-shopu přijde s nápadem, že by bylo dobré podpořit prodeje určitého segmentu zboží nebo naopak všeho zboží v určitý čas. Za tím účelem vydají slevový kód a nastaví jej v administraci e-shopu jako funkční. Pokud by byl nyní pouze uložen v šuplíku v kanceláři e-shopu, mnoho užitku by nenadělal. Proto je nutné dát o něm potenciálním zákazníkům vědět. Vhodných komunikačních kanálů je více a každý e-shop vybírá jiné. Mezi běžné patří například jeho odeslání e-mailem registrovaným příjemcům newsletteru daného obchodu. Někdo volí formu umístění slevového kódu na zdech sociálních sítí, někdo spolupráci s portály slevových kódu, jako je například tento náš, který právě čtete.

Slevové kódy pohledem zákazníků

Chce-li zákazník e-shopu používat slevové kupóny a tím šetřit na svých nákupech, může na to jít jedním ze dvou možných scénářů.

Buď nejdříve hledá zboží ke koupi a hledá také, kde je nejvýhodnější toto zboží nakoupit. Používá k tomu například internetové vyhledávače nebo srovnávače cen e-shopů. Když je již jasné, v jakém e-shopu se bude nakupovat, nastává čas přejít na portál slevových kódů jako je tento a zde v seznamu obchodů nebo fulltextovým vyhledáváním najít dostupný slevový kód právě pro daný e-shop.

Nebo jako první přijde na stránky svého oblíbeného portálu slevových kódů a zde se nechá inspirovat aktuálními slevami nebo si prohlédne kategorii zájmu, pokud ví, jaký druh zboží hodlá koupit, ale ještě neví, v jakém obchodě přesně.

V obou případech si slevový kód si nechá zobrazit a uložit do paměti počítače a pomocí další navigace na portálu slev přejde do obchodu samotného. Zde vyplní objednávku zboží tak jak je zvyklý a v jejím průběhu, často v košíku e-shopu, vyplní slevový kód do patričné kolonky a validuje jej. Tím se okamžitě cena zboží sníží. Poté se objednávka dokončí a potvrdí opět zcela běžně tak, jak je zvyklý.

Nákup tak proběhl se slevou. Obchod získal nového zákazníka a i s poskytnutou slevou na něm vydělal. Zákazník pak odchází s dobrým pocitem, že nenakupoval za ceny běžné, ale leckdy o pořadný kus nižší.

TOP vybrané slevy

Šetřete na svých nákupech v českých internetových obchodech. Stačí si zde najít kategorii vašeho zájmu nebo přímo obchod, kde se chystáte nakoupit. Pro něj si pak zobrazte vhodnou slevu ve formě slevového kupónu nebo slevové akce. Tu poté uplatněte nejčastěji v nákupním košíku e-shopu. Ve finále tak nakoupíte levněji. Je to snadné, je to zdarma. Detailně popsáno zde.

> přesunout se na začátek stránky <